Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności


Wyświetlony: 82

Dodany 28.03.2024 11:28:19 przez Aneta Kowara

Autor dokumentu Aneta Kowara

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 28.03.2024 11:28:19 przez Aneta Kowara

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Będków

Leokadia Wiktor

Kontakt:

Urząd Gminy Będków

ul. Parkowa 3 , 97-319 Będków

tel.: 44 725 70 10 , wew. 5

e-mail:  l.wiktor@bedkow.eu


Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy:

1.      Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Będków.

2.      Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Będków.

3.      Monitorowanie działalności Urzędu Gminy Będków  w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Podstawa prawna: 


Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

1.  PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWYZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI  

2. PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWYZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI- skan z podpisem

3. Raport o stanie dostępności - Gmina Będków

4. Raport o  stanie dostępności - Gminna Biblioteka Publiczna


Wyświetlony: 5338

Dodany 30.09.2020 14:28:32 przez Izabela Kapelan

Autor dokumentu Izabela Kapelan

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 29.04.2021 14:16:14 przez Izabela Kapelan

Historia zmian [3]

Strona główna

Władze Gminy

Prawo lokalne

Rada Gminy

Gospodarka Nieruchomościami

Tablica ogłoszeń

Deklaracja dostępności

Menu Tematyczne

Menu Podmiotowe

Archiwum_BIP

Archiwum

Najnowsze

24.04.2024 14:56

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Będków - stanowisko ds. inwestycji

Czytaj dalej...

24.04.2024 09:48

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Będków - stanowisko inspektora ds. inwestycji 1/2 etatu

Czytaj dalej...

24.04.2024 09:48

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Będków - stanowisko inspektora ds. inwestycji 1/2 etatu

Czytaj dalej...

24.04.2024 09:45

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Będków - stanowisko inspektora ds. inwestycji 1/2 etatu

Czytaj dalej...

23.04.2024 16:49

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Będków - stanowisko inspektora ds. inwestycji 1/2 etatu

Czytaj dalej...

23.04.2024 16:29

Kwartalna informacja o wykonaniu budżetu Gminy Będków za okres I kwartału 2024 r.

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Agnieszka Gieszcz-Hejniak Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Wioletta Hetman Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Sylwia Stonoga Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Patrycja Rozpędek Zadaj pytanie

Tel: +48447257010

Fax:


Aneta Kowara Zadaj pytanie

Tel:

Fax: