Remont dróg gminnych w miejscowościach Drzazgowa Wola - Ceniawy, Ewcin i Zacharz o łącznej długości 2350 m.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w miejscowościach Drzazgowa Wola - Ceniawy, Ewcin i Zacharz o łącznej długości 2350 m..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia:
1.PODBUDOWA:
1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,55 km,
2) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie
w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 7030 m²,
3) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31stabilizowanych
mechanicznie grubości 8 cm - 5990 m²,
4) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych stab.mech.
wg PN-S-06102:1997 grubości 10 cm - 1040 m²
5)skropienie asfaltem podbudowy - 1040 m².
2.NAWIERZCHNIA:
1) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1620 m²,
2) skropienie asfaltem podłoża bitumicznego - 1620 m²,
3)warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg PN EN13108-1
o grubości 5 cm - 2580 m²,
4)nawierzchnia z destruktu bitumicznego - warstwa o grubości 6 cm- 5525 m².
3.ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE:
1) mechaniczne uzupełnianie, profilowanie poboczy gruntowych - 4700 m²,
2) zagęszczanie poboczy gruntowych - 4700 m².
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektach budowlanych,
specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót , które są załącznikami do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2
roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem zakresowi zamówienia. Za
robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej
przedmiot zamówienia, zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont
drogi o długości minimum 2300 m i wartości co najmniej 300.000,00 zł
brutto każda z robót. Zakres roboty musi obejmować co najmniej wykonanie
podbudowy z kruszyw łamanych oraz wykonanie nawierzchni z betonu
asfaltowego lub destruktu bitumicznego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji
zamówienia, tj.: równiarka samojezdna - szt. 1,
walec statyczny samojezdny - szt. 1, walec statyczny samojezdny ogumiony
- szt. 1, walec wibracyjny jednoosiowy - szt. 1, ciągnik kołowy - szt.
1, samochód dostawczy - szt. 1, samochód samowyładowczy o ładowności
minimum 5 t - szt. 1, skrapiarka do bitumu z ręczną pompą - szt. 1,
rozkładarka mas bitumicznych o szerokości minimum 4,0 m - szt. 1,
szczotka mechaniczna - szt. 1,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia tj.: kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg
wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność
kredytową w wysokości co najmniej 190.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych
podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności
finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą
wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego
zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz),
2) projekt umowy, która będzie zawarta z zamawiającym w przypadku
wyboru
wykonawcy składającego ofertę - zaakceptowany przez wykonawcę (wg
załącznika nr 9 do siwz),
3) kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi sporządzone na podstawie
przedmiarów robót stanowiących załączniki do siwz wraz z ich
zestawieniem wg załącznika nr 17 do siwz,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmiana przewidzianych terminów przekazania placu budowy,
rozpoczęcia
i zakończenia robót z uwagi na:
a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające
prowadzenie
robót budowlanych, pomimo zastosowania najlepszych możliwych rozwiązań
technicznych i technologicznych i dołożenia przez Wykonawcę
najwyższej
staranności, b) klęski żywiołowe c) wystąpienia istotnych wad
dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek
lub uzupełnień,
d) wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ, e) konieczność
wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.
2) zmiana podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub zmiana osób
wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi, spowodowana działanie
siły wyższej (siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza
kontrolą
stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy), 3) zmiana
wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od
towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
a._siwz.doc b.formularz_ofertowy.doc c._oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.doc d._wzor_wykazu_zrealizowanych_podobnych_zamowien.doc e.wzor_wykazu_urzadzen_i_narzedzi.doc f._wzor_wykazu_osob.doc g.wzor_oswiadczenia_dot._uprawnien_osob.doc h._wzor_oswiadczenia_z_art._24_ust.1.doc i._wzor_oswiadczenia_z_art._24_ust.1_pkt_2.doc j.projekt_umowy.doc k.przedmiar_Drzazgowa_Wola_-_Ceniawy.pdf l.przedmiar_-__Ewcin.pdf l.przedmiar_-__Zacharz.pdf m.specyfikacja_techniczna.zip n.Projekt_DRZAZGOWA_WOLA-CENIAWY_2012.zip o.Projekt_EWCIN.zip p.Projekt_ZACHARZ.zip r.zestawienie_kosztorysow-_drogi_2011.doc
Wyświetlony: 7859
Dodany 25.07.2012 09:09:17 przez Jolanta Burczyńska
Autor dokumentu Jolanta Burczyńska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 25.07.2012 09:09:17 przez
Historia zmian [18]