Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu
Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach
lekcyjnych.
2. Realizacja zamówienia polegać będzie na świadczeniu usług
komunikacyjnych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegających na
wykonywaniu stałych przewozów uczniów z miejsca ich zamieszkania do
Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie i odwiezienie ich po zajęciach z
powrotem do przystanków zlokalizowanych na trasie dowozów. Usługa
świadczona będzie w oparciu o linie otwarte w formie zakupu biletów
miesięcznych dla uprawnionych uczniów. Linie otwarte muszą być
prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży.
3. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku każdego tygodnia,
w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od
pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych
(wakacje, ferie zimowe, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna).
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci wg tras ustalonych
przez
Zamawiającego.
4. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tj. odpowiednie
warunki bezpieczeństwa i higieny.
5. Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej
trasie, musi być
ubezpieczony i posiadać aktualny przegląd techniczny.
6. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem
zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu,
wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego.
7. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca
podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w
ruchu drogowym.
8. Wykonawca zobowiązuje się zabierać dzieci z przystanków wskazanych
przez Zamawiającego. Dokładne rozkłady jazdy na poszczególnych trasach
będą ustalone z Wykonawcą wybranym w przetargu i będą uzależnione od
liczby pojazdów użytych do realizacji zamówienia.
9. Wielkość zamówienia:
- szacowana dzienna liczba kilometrów wynikająca z sumy
poszczególnych tras - 110,
- liczba dni nauki w 2013 r. - 186,
- przewidywana łączna liczba kilometrów do przejechania w roku 2013 -
20.460
- przewidywana liczba uczniów dziennie - 98 (liczba ta w skali roku
może ulegać zmianie).
10. Przewóz uczniów odbywać się będzie na dwóch trasach:
) Trasa nr 1 - Łaknarz - Drzazgowa Wola - Ewcin - Ceniawy - Gutków -
Będków:
- liczba uczniów - 44,
- przewidywane godziny przewozów:
a) dowóz do szkoły - wszyscy do godziny 7:50,
b) odwóz do domu :
- poniedziałek, wtorek, środa - godz. 13:50 i 15:30
- czwartek, piątek - godz. 12:45 i 14:40.
2) Trasa nr 2 - Zacharz - Nowiny - Sługocice - Brzustów - Będków:
- liczba uczniów - 54,
- przewidywane godziny przewozów:
a) dowóz do szkoły - wszyscy do godziny 7:50,
b) odwóz do domu :
- poniedziałek, wtorek, środa - godz. 14:25 i 16:00,
- czwartek, piątek - godz. 13:15 i 15:15,
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian godzin dowozu i odwozu uczniów
w przypadku zmiany planu lekcji.
12. Zamawiający dysponuje garażem dla jednego autobusu, który może być
nieodpłatnie udostępniony Wykonawcy przez okres realizacji zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują ilością pojazdów dostosowaną do
liczby osób dowożonych na danej trasie z aktualnymi badaniami
technicznymi oraz stosownymi ubezpieczeniami OC, NNW. Zamawiający
dopuszcza możliwość wykonywania zamówienia jednym autobusem
na obydwu trasach, pod warunkiem, że pojazd posiada minimum 54 miejsca
siedzące.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy
2) projekt umowy, która będzie zawarta z zamawiającym w przypadku wyboru
wykonawcy składającego ofertę - zaakceptowany przez wykonawcę
.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
h.oswiadczenie_art._24_ust.1_pkt_2.doc i.projekt_umowy.doc a._siwz.doc b..formularz_ofertowy.doc c.oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.doc d._wykaz_srodkow_transportowych.doc e.wykaz_osob__ktore_beda_uczstniczyc_w_wykonywaniu_zamowienia.doc f._oswiadczenie_o_uprawnieniach_osob_uczstniczacych_w_wykonywaniu_zamowienia.doc
Wyświetlony: 4413
Dodany 14.11.2012 08:28:02 przez Jolanta Burczyńska
Autor dokumentu Jolanta Burczyńska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 14.11.2012 08:28:02 przez
Historia zmian [9]