Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu
Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach
lekcyjnych.
2. Realizacja zamówienia polegać będzie na świadczeniu usług
komunikacyjnych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegających na
wykonywaniu stałych przewozów uczniów z miejsca ich zamieszkania do
Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie i odwiezienie ich po zajęciach z
powrotem do przystanków zlokalizowanych na trasie dowozów. Usługa
świadczona będzie w oparciu o linie otwarte w formie zakupu biletów
miesięcznych dla uprawnionych uczniów. Linie otwarte muszą być
prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży.
3. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku każdego tygodnia,
w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od
pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych
(wakacje, ferie zimowe, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna).
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci wg tras ustalonych
przez Zamawiającego.
4. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tj. odpowiednie
warunki bezpieczeństwa i higieny.
5. Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej
trasie, musi być ubezpieczony i posiadać aktualny przegląd techniczny.
6. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem
zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu,
wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego.
7. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca
podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w
ruchu drogowym.
8. Wykonawca zobowiązuje się zabierać dzieci z przystanków wskazanych
przez Zamawiającego. Dokładne rozkłady jazdy na poszczególnych trasach
będą ustalone z Wykonawcą wybranym w przetargu i będą uzależnione od
liczby pojazdów użytych do realizacji zamówienia.
9. Wielkość zamówienia:
- szacowana dzienna liczba kilometrów wynikająca z sumy poszczególnych
tras - 110, - liczba dni nauki w 2014 r. - 187, - liczba dni nauki w
okresie I-VI 2015 r. - 109, - przewidywana łączna liczba kilometrów do
przejechania w roku 2014 i 2015 - 32.560, - przewidywana liczba uczniów
dziennie - 95 (liczba ta w skali roku może ulegać zmianie).
10. Przewóz uczniów odbywać się będzie na dwóch trasach:
1) Trasa nr 1 - Łaknarz - Drzazgowa Wola - Ewcin - Ceniawy - Gutków -
Będków: - liczba uczniów - 43, - przewidywane godziny przewozów: a)
dowóz do szkoły - wszyscy do godziny 7:50, b) odwóz do domu : -
poniedziałek, środa, piątek - godz. 12:45 i 15:30, - wtorek, czwartek -
godz. 13:50 i 15:30.
2) Trasa nr 2 - Zacharz - Nowiny - Sługocice - Brzustów - Będków:
- liczba uczniów - 52, - przewidywane godziny przewozów: a) dowóz do
szkoły - wszyscy do godziny 7:50, b) odwóz do domu : - poniedziałek,
środa, piątek - godz. 13:15 i 16:00, - wtorek, czwartek - godz. 14:35 i
16:00.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian godzin dowozu i odwozu uczniów
w przypadku zmiany planu lekcji.
12. Zamawiający dysponuje garażem dla jednego autobusu, który może być
nieodpłatnie udostępniony Wykonawcy przez okres realizacji zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania
krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli wykonawcy wykażą, że
dysponują ilością pojazdów dostosowaną do liczby osób dowożonych na
danej
trasie z aktualnymi badaniami technicznymi oraz stosownymi
ubezpieczeniami OC, NNW. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania
zamówienia jednym autobusem na obydwu trasach, pod warunkiem, że pojazd
posiada minimum 52 miejsca siedzące.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz)
b) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty (w przypadku korzystania z ich zasobów do realizacji zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Będków
ul. Parkowa 3
97-319 Będków, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Będków
ul. Parkowa 3
97-319 Będków, pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
a._siwz.doc
Wyświetlony: 4302
Dodany 14.11.2013 08:59:46 przez Jolanta Burczyńska
Autor dokumentu Jolanta Burczyńska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 14.11.2013 08:59:46 przez
Historia zmian [8]
Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odowóz do domów po zajęciach lekcyjnych
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych jednym autobusem o ilości miejsc minimum 50 w celu dowiezienia uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie ul. Reymonta 11 oraz odwóz do miejsca zamieszkania po lekcjach. 3. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych (wakacje, ferie zimowe, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy i wg tras ustalonych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tj. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 5. Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie, musi być ubezpieczony i posiadać aktualny przegląd techniczny. 6. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy doZamawiającego. 7. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 8. Wielkość zamówienia: - szacowana dzienna liczba kilometrów wynikająca z sumy poszczególnych tras - 110, - liczba dni nauki w 2012 r. - 188, - przewidywana łączna liczba kilometrów do przejechania w roku 2012 - 20.680, - przewidywana liczba uczniów dziennie - 97. 9. Przewóz uczniów odbywać się będzie na dwóch trasach: 1) Trasa nr 1 - Będków-Łaknarz-Drzazgowa Wola-Ewcin- Ceniawy-Gutków-Będków: - liczba uczniów - 47, - przewidywane godziny przewozów: a) dowóz do szkoły - wszyscy do godziny 7:50 (jeden kurs) b) odwóz do domu - dwa kursy: - poniedziałek, środa - godz. 13:30 i 15:30, - wtorek, czwartek, piątek - godz. 12:45 i 14:40. 2) Trasa nr 2 - Będków-Zacharz-Nowiny-Sługocice-Brzustów-Będków: - liczba uczniów - 50, - przewidywane godziny przewozów: a) dowóz do szkoły - wszyscy do godziny 7:50 (jeden kurs), b) odwóz do domu - dwa kursy : - poniedziałek, środa - godz. 14:00 i 16:00, - wtorek, czwartek, piątek - godz. 13:15 i 15:15. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian godzin dowozu i odwozu uczniów w przypadku zmiany planu lekcji. 11. Zamawiający dysponuje garażem dla autobusu, który może być nieodpłatnie udostępniony Wykonawcy przez okres realizacji zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują środkami transportu do realizacji zamówienia, tj. minimum jednym autobusem o liczbie miejsc siedzących minimum 50, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz stosownymi ubezpieczeniami OC, NNW.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) projekt umowy, która będzie zawarta z zamawiającym w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę - zaakceptowany przez wykonawcę (wg załącznika nr 8 do siwz),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana osób wyznaczonych do wykonania zamówienia lub zmiana pojazdów, którymi będzie świadczona usługa, spowodowana działaniem siły wyższej (siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, 2) zmiana wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Będków, 97-319 Będków, ul. Parkowa 3, pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Skan_wynik_przetargu.pdf
Wyświetlony: 4377
Dodany 24.11.2011 08:53:15 przez Jolanta Burczyńska
Autor dokumentu Jolanta Burczyńska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 24.11.2011 08:53:15 przez
Historia zmian [9]
Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych
a.ogłoszenie o zamówieniu.docx
Wyświetlony: 28071
Dodany 02.08.2017 12:27:46 przez Jolanta Burczyńska
Autor dokumentu Jolanta Burczyńska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 02.08.2017 12:27:46 przez
Historia zmian [72]
Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych
a. ogłoszenie o zamówieniu.pdf
Wyświetlony: 4700
Dodany 12.07.2018 10:36:01 przez Król-Pospieszny Anna
Autor dokumentu Król-Pospieszny Anna
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 12.07.2018 10:36:01 przez
Historia zmian [12]
Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych
a. ogłoszenie o zamówieniu.pdf
Wyświetlony: 17551
Dodany 12.07.2018 10:41:46 przez Lesław Kołodziejczyk
Autor dokumentu Lesław Kołodziejczyk
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 12.07.2018 10:41:46 przez
Historia zmian [41]