Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Ogłoszenie - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Będkowie oraz dowóz do domów po zajęciach lekcyjnych

 

Będków: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 403966 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie oraz odwóz do domów po zajęciach lekcyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych jednym autobusem o ilości miejsc min. 50 w celu dowiezienia uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Będkowie ul. Reymonta 11 oraz odwóz do miejsca zamieszkania po lekcjach. 3. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych (wakacje, ferie zimowe, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy i wg tras ustalonych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tj. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 5. Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie, musi być ubezpieczony i posiadać aktualny przegląd techniczny. 6. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego. 7. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 8. Wielkość zamówienia: - szacowana dzienna liczba kilometrów wynikająca z sumy poszczególnych tras - 110, - liczba dni nauki w 2011 r. - 183, - przewidywana łączna liczba kilometrów do przejechania w roku 2011 - 20.130, - przewidywana liczba uczniów dziennie - 91. 9. Przewóz uczniów odbywać się będzie na dwóch trasach: 1) Trasa nr 1 - Będków-Łaknarz-Drzazgowa Wola-Ewcin- Ceniawy-Gutków-Będków: - liczba uczniów - 41, - przewidywane godziny przewozów: a) dowóz do szkoły - wszyscy do godziny 7:50 (jeden kurs) b) odwóz do domu - dwa kursy ( godz. 12:45 i 14:40). 2) Trasa nr 2 - Będków-Zacharz-Nowiny-Sługocice-Brzustów-Będków: - liczba uczniów - 50, - przewidywane godziny przewozów: a) dowóz do szkoły - wszyscy do godziny 7:50 (jeden kurs) b) odwóz do domu - dwa kursy ( godz. 13:15 i 15:15). 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian godzin dowozu i odwozu uczniów w przypadku zmiany planu lekcji. 11. Zamawiający dysponuje garażem dla autobusu, który może być nieodpłatnie udostępniony Wykonawcy przez okres realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania krajowego zarobkowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują środkami transportu do realizacji zamówienia, tj. minimum jednym autobusem o liczbie miejsc siedzących minimum 50, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz stosownymi ubezpieczeniami OC, NNW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania autobusami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2) projekt umowy, która będzie zawarta z zamawiającym w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę - zaakceptowany przez wykonawcę 3) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Zaświadczenie będzie miało na celu potwierdzenie, że osoby podpisujące ofertę lub pełnomocnictwo posiadają uprawnienia do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana osób wyznaczonych do wykonania zamówienia lub zmiana pojazdów, którymi będzie świadczona usługa, spowodowana działaniem siły wyższej (siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy) 2) zmiana wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Będków , 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Będków , 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


a_siwz.doc

Wyświetlony: 2988

Dodany 10.12.2010 10:43:44 przez Jolanta Burczyńska

Autor dokumentu Jolanta Burczyńska

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 10.12.2010 10:43:44 przez

Historia zmian [7]

Zadaj pytanie Drukuj

Ogłoszenie o wyborze oferty

Ogłoszenie o wyborze oferty
ogloszenie_o_wyborze_oferty.doc

Wyświetlony: 833

Dodany 22.12.2010 10:25:27 przez Jolanta Burczyńska

Autor dokumentu Jolanta Burczyńska

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 22.12.2010 10:25:27 przez

Historia zmian [0]

Strona główna

Władze Gminy

Prawo lokalne

Rada Gminy

Gospodarka Nieruchomościami

Tablica ogłoszeń

Deklaracja dostępności

Sygnaliści

Menu Tematyczne

Menu Podmiotowe

Archiwum_BIP

Zabytki

Sołectwa

Archiwum

Najnowsze

30.12.2024 14:16

Komunikat meteorologiczny z godz. 11:21 dnia 30.12.2024

Czytaj dalej...

20.12.2024 11:33

Protokół nr IX Sesji Rady Gminy w Będkowie z dnia 17.12.2024

Czytaj dalej...

19.12.2024 17:14

IX Sesja Rady Gminy w Będkowie w dniu 17 grudnia 2024 roku

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:53

Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:45

Obwieszczenie o uzupełnieniu przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji pn. : ''Rozbudowa gospodarstwa rolnego poprzez budowę budynku inwentarskiego do hodowli trzody chlewnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ''

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:43

Obwieszczenie o uzupełnieniu przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji pn. : "Rozbudowa gospodarstwa rolnego poprzez budowę budynku inwentarskiego do hodowli trzody chlewnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną "

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Agnieszka Gieszcz-Hejniak Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Wioletta Hetman Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Sylwia Stonoga Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Patrycja Rozpędek Zadaj pytanie

Tel: +48447257010

Fax:


Aneta Kowara Zadaj pytanie

Tel:

Fax: