Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania (piwnicy i piętra) budynku Ośrodka Zdrowia

 

Będków: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania (piwnicy i piętra) budynku Ośrodka Zdrowia w Będkowie
Numer ogłoszenia: 159367 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania (piwnicy i piętra) budynku Ośrodka Zdrowia w Będkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie przebudowy: 1. Przewiduje się rozbiórkę: - istniejących schodów wejściowych na elewacjach południowej i zachodniej, - stalowej konstrukcji pochylni dla niepełnosprawnych na elewacji frontowej, niespełniającej obowiązujących warunków technicznych, - żelbetowych daszków - nad wjazdem do garażu i nad wejściem oraz żelbetowej płyty balkonowej na elewacji północno-zachodniej, - zsypu do kotłowni, - istniejących posadzek w pomieszczeniach z różnych materiałów (płytki ceramiczne, wykładziny PCV i in.), - istniejących warstw posadzkowych w piwnicy poza kotłownią - rozebrać do głębokości średnio 45cm i wykonać nowe warstwy, - części ścianek działowych (w piwnicy wszystkie ścianki działowe do rozbiórki), - demontaż okien i drzwi, - wykucie nowych otworów w ścianach wewnętrznych, - demontaż anteny na dachu, - likwidacja istniejącego wyłazu na dach i klamer, - demontaż istniejących instalacji sanitarnych i elektrycznych. 2. Przebudowa obejmowała będzie: - zmiany w układzie ścianek działowych i otworów drzwiowych związane z poprawieniem funkcji budynku i dostosowaniem do wymagań wynikających z warunków technicznych i sanitarnych, 3. Główne roboty wykończeniowe i instalacyjne to: - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacji mechanicznej w piwnicy, - montaż i wymiana podłóg i posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. - ułożenie gładzi gipsowych, wykładzin ściennych i malowanie. W zakresie rozbudowy: 1. Rozbudowa polegała będzie na: - dobudowie od strony północno-zachodniej segmentu o wymiarach w rzucie 5,86x6,79m, w którym znajdować się będzie klatka schodowa spełniająca wymagania przeciwpożarowe oraz winda dla osób niepełnosprawnych, - budowie od strony południowo-wschodniej wejścia do części przychodni przeznaczonej dla dzieci zdrowych - schody zewnętrzne i dźwig platformowy pionowy. Podstawowe dane gabarytowe po rozbudowie: Powierzchnia zabudowy [m²]: 309,88, Powierzchnia użytkowa [m²]: 702,07 , w tym: piwnice [m²]: 219,28, parter [m²]: 250,20, piętro [m²] 232,59, Kubatura [m³]: 3370,00. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: - elektryczna - oświetleniowa, wentylacyjna - grawitacyjna, wspomagana mechanicznie, w piwnicy mechaniczna, wodociągowa wewnętrzna z istniejącego przyłącza, kanalizacyjna wewnętrzna - odprowadzająca istniejącym przyłączem ścieki bytowe, centralne ogrzewanie - z kotłowni zlokalizowanej w piwnicy, odgromowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót , które są załącznikami do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem zakresowi zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, zamawiający uzna robotę polegającą na budowie, przebudowie , rozbudowie lub kompleksowym remoncie budynku o kubaturze co najmniej 3.000 m³ oraz powierzchni użytkowej minimum 700 m² wraz z instalacjami : wodociągową, kanalizacyjną, c.o i elektryczną. Wykonawca winien tak opisać przedstawione w ramach posiadanego doświadczenia roboty, aby z opisu wynikało wprost, że odpowiadają one rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności minimum 5 t - 1 szt., samochód ciężarowy skrzyniowy o ładowności minimum 5 t - 1 szt., samochód dostawczy o ładowności minimum 0,9 t - 1 szt., koparka - 1 szt., betoniarka - 1szt., wibrator powierzchniowy do betonu - 1 szt., spawarka elektryczna - 1szt., giętarka do prętów Ø 40 mm - 1szt., nożyce do prętów Ø 40 mm - 1szt., wciągarka mechaniczna z napędem elektrycznym - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800.000,00 zł, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.800.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) projekt umowy, która będzie zawarta z zamawiającym w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę - zaakceptowany przez wykonawcę (wg załącznika nr 9 do siwz), 3) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Dokument nie będzie podlegał ocenie lecz będzie miał na celu potwierdzenie, że osoby podpisujące ofertę lub pełnomocnictwo posiadają uprawnienia do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiana przewidzianych terminów przekazania placu budowy, rozpoczęcia robót, zakończenia poszczególnych etapów robót i wykonania zamówienia, z uwagi na: a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, pomimo zastosowania najlepszych możliwych rozwiązań technicznych i technologicznych i dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności, b) klęski żywiołowe, c) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, d) ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami, wynikającego m.in. z braku porozumienia między Zamawiającym a najemcami, e) wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ, f) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. 2. zmiana harmonogramu realizacji zamówienia z uwagi na ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami, wynikającego z braku porozumienia między Zamawiającym a najemcami, 3. zmiana podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub zmiana osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi, spowodowana działaniem siły wyższej (siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy) 4. zmiana wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


a_siwz.doc

Wyświetlony: 5316

Dodany 08.06.2011 08:29:20 przez Jolanta Burczyńska

Autor dokumentu Jolanta Burczyńska

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 08.06.2011 08:29:20 przez

Historia zmian [19]

Strona główna

Władze Gminy

Prawo lokalne

Rada Gminy

Gospodarka Nieruchomościami

Tablica ogłoszeń

Deklaracja dostępności

Menu Tematyczne

Menu Podmiotowe

Archiwum_BIP

Archiwum

Najnowsze

26.04.2024 13:43

Ogłoszenie Wójta Gminy Będków z dnia 26 Kwietnia 2024

Czytaj dalej...

26.04.2024 12:31

INFORMACJA O TERMINIE XLIII NADZWYCZAJNEJ SESJI RADY GMINY 30.04.2024

Czytaj dalej...

25.04.2024 08:11

Ostrzeżenie meteorologiczne Nr 40

Czytaj dalej...

24.04.2024 14:56

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Będków - stanowisko ds. inwestycji

Czytaj dalej...

24.04.2024 09:48

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Będków - stanowisko inspektora ds. inwestycji 1/2 etatu

Czytaj dalej...

24.04.2024 09:48

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Będków - stanowisko inspektora ds. inwestycji 1/2 etatu

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Agnieszka Gieszcz-Hejniak Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Wioletta Hetman Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Sylwia Stonoga Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Patrycja Rozpędek Zadaj pytanie

Tel: +48447257010

Fax:


Aneta Kowara Zadaj pytanie

Tel:

Fax: