Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek
organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych
jednostek
organizacyjnych /dostawy sukcesywne w miejsca wskazane przez
zamawiającego/:
1/ kostka w szacunkowej ilości 60 ton o parametrach:
- wartość opałowa Qir - minimum 28500 kJ/kg,
- popiół Ar - nie więcej niż 5%,
- siarka Str - nie więcej niż 0,7%.
2/ orzech w szacunkowej ilości 220 ton o parametrach:
- wartość opałowa Qir - minimum 28500 kJ/kg,
- popiół Ar - nie więcej niż 5%,
- siarka Str - nie więcej niż 0,7%.
3/ miał w szacunkowej ilości 40 ton o parametrach:
- wartość opałowa Qir - minimum 20000 kJ/kg,
- popiół Ar - nie więcej niż 18%,
- siarka Str - nie więcej niż 0,8%.
4/ ekogroszek (workowany) w szacunkowej ilości 25 ton o parametrach:
- wartość opałowa - minimum 26000 kJ/kg,
- uziarnienie - 5 - 25 mm,
- popiół Ar - nie więcej niż 5%,
- siarka Str - nie więcej niż 0,6%.
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie na bieżąco przez Wykonawcę w
trakcie trwania umowy, w ilościach i asortymencie określanym
każdorazowo przez Zamawiającego w drodze telefonicznej. Wielkość
jednorazowej dostawy asortymentu określonego w punkcie 1 - 3
wynosić będzie od 2 do 8 ton, w punkcie 4 - 1 tonę.
Dostawa opału będzie następować transportem samochodowym Wykonawcy na
miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Wykonawca zapewnia dostawy opału w terminie trzech dni od dnia złożenia
zapotrzebowania przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli wykonawcy wykażą, że:
a) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. co
najmniej jednym samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności
minimum 8 t oraz jedną ładowarką. Sprzęt powinien być sprawny
technicznie i ubezpieczony.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz),
2. projekt umowy, która będzie zawarta z zamawiającym w przypadku wyboru
wykonawcy składającego ofertę - zaakceptowany przez wykonawcę (wg załącznika nr 6 do siwz).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
a.siwz.doc
Wyświetlony: 2806
Dodany 28.08.2012 13:17:10 przez Jolanta Burczyńska
Autor dokumentu Jolanta Burczyńska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 28.08.2012 13:17:10 przez
Historia zmian [8]