Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Będków oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 500 000
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu
budżetu Gminy Będków oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w
kwocie 1.500.000,00 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu
długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Będków oraz spłatę
wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1.500.000,00 zł.
1. Uruchomienie kredytu przewidujemy w trzech transzach:
I transza do dnia 28 września 2012 r. - kwota 900.000,00 zł,
II transza do dnia 10 października 2012 r. - kwota 300.000,00
zł,
III transza do dnia 15 listopada 2012 r. - kwota 300.000,00 zł.
2. Planowane terminy spłaty rat kredytów: Rok 2014: w dniu 28
lutego - kwota 10.000,00 zł, w dniu 30 maja - kwota 10.000,00 zł, w
dniu 29 sierpnia - kwota 10.000,00 zł, w dniu 28 listopada - kwota
10.000,00 zł.
Rok 2015: w dniu 30 stycznia - kwota 10.000,00 zł, w dniu 30 kwietnia -
kwota 10.000,00 zł, w dniu 30 października - kwota 10.000,00 zł, w dniu
30 listopada - kwota 10.000,00 zł. Rok 2016: w dniu 29 stycznia -
kwota 10.000,00 zł, w dniu 29 kwietnia - kwota 10.000,00 zł, w dniu 29
lipca- kwota 10.000,00 zł, w dniu 30 listopada - kwota 10.000,00 zł. Rok
2017: w dniu 31 stycznia - kwota 115.000,00 zł, w dniu 28 kwietnia -
kwota 115.000,00 zł,
w dniu 31 maja - kwota 115.000,00 zł, w dniu 31 lipca - kwota 115.000,00
zł,
w dniu 29 września - kwota 115.000,00 zł, w dniu 30 listopada - kwota
115.000,00 zł. Rok 2018: w dniu 31 stycznia - kwota 115.000,00 zł, w
dniu 30 kwietnia - kwota 115.000,00 zł, w dniu 30 maja - kwota
115.000,00 zł, w dniu 31 lipca - kwota 115.000,00 zł, w dniu 28 września
- kwota 115.000,00 zł, w dniu 30 listopada- kwota 115.000,00 zł.
3. Oprocentowanie kredytu jest zmienne i liczone jako suma stawki
referencyjnej powiększonej o marżę banku; stawkę referencyjną stanowi:
stopa procentowa obliczona jako średnia arytmetyczna notowań stawek
WIBOR IM z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie danego okresu
obrachunkowego, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i
spłacane.
Do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni
kalendarzowych w roku
i poszczególnych miesiącach. Odsetki płatne będą w okresach
miesięcznych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca).
5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z
deklaracją wekslową.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów uruchomienia
transz oraz zmiany terminów spłaty zaciągniętego kredytu (rat) bez
ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udzielili
co najmniej jednego kredytu długoterminowego na rzecz podmiotów z
sektora finansów publicznych w kwocie minimum 1.500.000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz),
2) harmonogram spłaty kredytu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiana terminów uruchomienia transz kredytu w przypadku zmian terminów
wykonania zadań inwestycyjnych,
2. możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, w przypadku dysponowania środkami
finansowymi przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Będków, 97-319 Będków, ul. Parkowa 3, pokój nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
a.siwz.doc b.formularz_ofertowy.doc c.oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.doc
Wyświetlony: 2845
Dodany 31.08.2012 08:51:08 przez Jolanta Burczyńska
Autor dokumentu Jolanta Burczyńska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 31.08.2012 08:51:08 przez
Historia zmian [6]