Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych

 

Będków: Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 173255 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych /dostawy sukcesywne w miejsca wskazane przez zamawiającego/: 1/ kostka w szacunkowej ilości 35 ton o parametrach: - wartość opałowa Qir - minimum 28500 kJ/kg, - popiół Ar - nie więcej niż 5%, - siarka Str - nie więcej niż 0,7%. 2/ orzech w szacunkowej ilości 200 ton o parametrach: - wartość opałowa Qir - minimum 28500 kJ/kg, - popiół Ar - nie więcej niż 5%, - siarka Str - nie więcej niż 0,7%. 3/ miał w szacunkowej ilości 45 ton o parametrach: - wartość opałowa Qir - minimum 20000 kJ/kg, - popiół Ar - nie więcej niż 18%, - siarka Str - nie więcej niż 0,8%. 4/ ekogroszek (workowany) w szacunkowej ilości 25 ton o parametrach: - wartość opałowa - minimum 26000 kJ/kg. - uziarnienie - 5 - 25 mm, - popiół Ar - nie więcej niż 5%, - siarka Str - nie więcej niż 0,6%. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie na bieżąco przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, w ilościach i asortymencie określanym każdorazowo przez Zamawiającego w drodze telefonicznej. Wielkość jednorazowej dostawy asortymentu określonego w punkcie 1 - 3 wynosić będzie od 2 do 10 ton, w punkcie 4 - do 2 ton. Dostawa opału będzie następować transportem samochodowym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ze względu na szerokość bram wjazdowych do poszczególnych jednostek, wskazany jest transport samochodami o ładowności nie większej niż 10 ton. Wykaz gminnych jednostek organizacyjnych, do których będzie dostarczany węgiel określony jest w załączniku nr 6 do siwz. Wykonawca zapewnia dostawy opału w terminie trzech dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3, pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


h._Wjasnienia.doc

Wyświetlony: 3079

Dodany 30.08.2013 08:41:23 przez Jolanta Burczyńska

Autor dokumentu Jolanta Burczyńska

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 30.08.2013 08:41:23 przez

Historia zmian [8]

Strona główna

Władze Gminy

Prawo lokalne

Rada Gminy

Gospodarka Nieruchomościami

Tablica ogłoszeń

Deklaracja dostępności

Menu Tematyczne

Menu Podmiotowe

Archiwum_BIP

Zabytki

Sołectwa

Archiwum

Najnowsze

20.12.2024 11:33

Protokół nr IX Sesji Rady Gminy w Będkowie z dnia 17.12.2024

Czytaj dalej...

19.12.2024 17:14

IX Sesja Rady Gminy w Będkowie w dniu 17 grudnia 2024 roku

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:53

Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:45

Obwieszczenie o uzupełnieniu przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji pn. : ''Rozbudowa gospodarstwa rolnego poprzez budowę budynku inwentarskiego do hodowli trzody chlewnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ''

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:43

Obwieszczenie o uzupełnieniu przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji pn. : "Rozbudowa gospodarstwa rolnego poprzez budowę budynku inwentarskiego do hodowli trzody chlewnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną "

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:24

Obwieszczenie o uzupełnieniu przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Agnieszka Gieszcz-Hejniak Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Wioletta Hetman Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Sylwia Stonoga Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Patrycja Rozpędek Zadaj pytanie

Tel: +48447257010

Fax:


Aneta Kowara Zadaj pytanie

Tel:

Fax: