Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej

 

Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej


Stanowisko/referat załatwiający sprawę

Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Wymagane dokumenty

- podanie z umotywowanym wyjaśnieniem, dlaczego wnioskodawca nie może dopełnić obowiązku meldunkowego w trybie czynności materialno-technicznej (czyli bez konieczności prowadzenia postępowania administracyjnego),

- wypełniony i podpisany formularz  meldunkowy,

- do wglądu - w przypadku posiadania tytułu prawnego do lokalu (nieruchomości) - tytuł prawny do lokalu (nieruchomości), w którym (w której) zameldowanie ma nastąpić, a kserokopię tego tytułu prawnego należy dołączyć do podania.

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Będków
pok. nr 6
tel. 44 725 70 14
w godz. 7.30 - 15.30


Opłaty



Decyzja podlega opłacie skarbowej w wysokości 10,-zł

17 zł od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, gdy strona działa przez pełnomocnika - od każdego stosunku pełnomocnictwa

Składający wniosek lub dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa jest zobowiązany dołączyć dowód zapłaty albo uwierzytelnioną kopię zapłaty nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty, tzn. od dnia złożenia wniosku lub dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa

Wpłaty opłaty skarbowej można dokonać w kasie UG Będków lub na rachunek tut. organu podatkowego- nr konta 82 89850004 0070 0700 1007 0001

Termin i sposób załatwienia

Po złożeniu podania przeprowadza się postępowanie wyjaśniające, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, przeprowadzeniu rozprawy administracyjnej, oględzin w lokalu, itp.

Termin załatwienia sprawy - wydania decyzji administracyjnej - wynosi do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku skomplikowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu)

Podstawa prawna

ustawa z  24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010 r. Nr 217, poz. 1427 ze zm.), w tym. art. 31 ust. 1 ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity : Dz.U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.)

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronom prawo złożenia odwołania do Wojewody Łódzkiego   , w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Odwołanie składa się za pośrednictwem Wójta Gminy Będków.

Inne informacje

Przy zameldowaniu należy przedstawić dokument stwierdzający tożsamość, wypełniony formularz meldunkowy (zgłoszenie pobytu stałego lub zgłoszenie pobytu czasowego) podpisany przez osobę (osoby) posiadającą (e) tytuł prawny do lokalu,  do wglądu oryginał tytułu prawnego do lokalu, którego kserokopię należy dołączyć do podania.


zameld st. 13.pdf

Wyświetlony: 653

Dodany 09.04.2013 13:15:55 przez Wiesław Szulc

Autor dokumentu Wiesław Szulc

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 09.04.2013 13:15:55 przez

Historia zmian [0]

Strona główna

Władze Gminy

Prawo lokalne

Rada Gminy

Gospodarka Nieruchomościami

Tablica ogłoszeń

Deklaracja dostępności

Menu Tematyczne

Menu Podmiotowe

Archiwum_BIP

Archiwum

Najnowsze

13.05.2024 14:41

Zarządzenie nr 31/2024 Wójta Gminy Będków z dnia 9 maja 2024 r

Czytaj dalej...

13.05.2024 10:23

Wybory do Parlamentu Europejskiego

Czytaj dalej...

10.05.2024 13:35

Uchwały Rady Gminy podjęte na sesji Rady Gminy w dn. 30 kwietnia 2024 roku.

Czytaj dalej...

10.05.2024 13:20

sprawozdanie finansowej Gminy Będków

Czytaj dalej...

10.05.2024 13:02

sprawozdanie finansowej Gminy Będków

Czytaj dalej...

10.05.2024 12:55

sprawozdanie finansowej Urzędu Gminy Będków

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Agnieszka Gieszcz-Hejniak Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Wioletta Hetman Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Sylwia Stonoga Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Patrycja Rozpędek Zadaj pytanie

Tel: +48447257010

Fax:


Aneta Kowara Zadaj pytanie

Tel:

Fax: