Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Ogłoszenie - Rozbudowa, przebudowa i remont budynku Domu Ludowego w Wyknie

 

Będków: Rozbudowa, przebudowa i remont budynku Domu Ludowego w Wyknie.
Numer ogłoszenia: 12906 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Będków , ul. Parkowa 3, 97-319 Będków, woj. łódzkie, tel. 044 7257010, 7257014, faks 044 7257012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i remont budynku Domu Ludowego w Wyknie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się rozbudowę, przebudowę, remont i termomodernizację istniejącego budynku Domu Ludowego w Wyknie. Rozbudowa będzie polegała na dobudowaniu od strony wschodniej części socjalno- technologicznej oraz od strony zachodniej pomieszczeń sanitarnych i sali klubowej. Przebudowa będzie polegała na częściowej rozbiórce istniejącego budynku, a także na dostosowaniu funkcji budynku do oczekiwań Inwestora i do obowiązujących warunków technicznych. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje: - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej w całym obiekcie, - demontaż wiązarów dachowych nad częścią istniejącą, - rozbiórka ścian do poziomu +3,25 m, - rozbiórka komina do poziomu stropu, - rozbiórka podłóg z desek na legarach parteru budynku, wybranie istniejącego podłoża z piasku do głębokości 80cm poniżej projektowanego poziomu ±0,00, - rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych j.w., - rozbiórka schodów zewnętrznych, - wykonanie nowych otworów w istniejących ścianach na parterze, - demontaż instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej. Termomodernizacja będzie obejmowała: - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą styropianem grubości 14cm, - ocieplenie dachu wełną mineralną grubości 20cm, - ocieplenie styropianem grubości 10 cm podłogi na gruncie, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - wykonanie kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania. Zestawienie pomieszczeń i ich powierzchni po rozbudowie /m2/: 1. wiatrołap 5,35 m², 2. magazyn oleju 3,98 m², 3. kotłownia 5,57 m², 4. kuchnia 26,05 m², 5. zmywalnia 6,07 m², 6. pomieszczenie gospodarcze 1,61 m², 7. komunikacja 13,02 m², 8. w.c. personelu 2,09 m², 9. pokój socjalny i szatnia 6,07 m², 10. magazyn jaj 3,08 m², 11. chłodnia 2,46 m², 12. magazyn półproduktów 6,62 m², 13. magazyn warzyw i owoców 2,89 m², 14. pomieszczenie pomocnicze 7,32 m², 15. sala główna 161,77 m², 16. w.c. damskie 12,43 m², 17. w.c. męskie 12,78 m², 18. w.c. niepełnosprawnych 3,76 m², 19. przebieralnia 10,38 m², 20. hall i szatnia 51,97 m², 21. sala klubowa 112,21 m². RAZEM 457,48 m². Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: - elektryczna - oświetleniowa, - odgromowa, - wentylacyjna, - wodociągowa wewnętrzna z istniejącego przyłącza z sieci wiejskiej, - kanalizacyjna wewnętrzna - odprowadzająca projektowaną instalacją zewnętrzną do zbiornika, - ogrzewanie - z lokalnej kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót , które są załącznikami do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.11.00.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.42.10.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.31.23.10-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem zakresowi zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, zamawiający uzna robotę polegającą na budowie, przebudowie , rozbudowie lub kompleksowym remoncie budynku o kubaturze co najmniej 2.700 m³ i podobnej złożoności technologicznej tj . odpowiadającej opisowi przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu . Zakres roboty musi obejmować co najmniej wykonanie robót budowlanych na powierzchni minimum 450 m², wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania. Wykonawca winien tak opisać przedstawione w ramach posiadanego doświadczenia roboty, aby z opisu wynikało wprost, że odpowiadają one rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności minimum 5 t - 1 szt., - samochód ciężarowy skrzyniowy o ładowności minimum 5 t - 1 szt., - samochód dostawczy o ładowności minimum 0,9 t - 1 szt., - żuraw samochodowy - 1 szt., - koparko-spycharka - 1 szt., - betoniarka - szt 1, - spawarka elektryczna - szt. 1, - zestaw spawalniczy tlenowo-acetylenowy - szt. 1, - wciągarka mechaniczna z napędem elektrycznym - szt. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem, - kierownikiem robót instalacyjnych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem , - kierownikiem robót elektrycznych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 900.000,00 zł, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.600.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2) kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi sporządzone na podstawie przedmiarów robót wraz z ich zestawieniem, 3) projekt umowy, która będzie zawarta z zamawiającym w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę - zaakceptowany przez wykonawcę 4) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Zaświadczenie będzie miało na celu potwierdzenie, że osoby podpisujące ofertę lub pełnomocnictwo posiadają uprawnienia do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana przewidzianych terminów zakończenia robót, z uwagi na: a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, pomimo zastosowania najlepszych możliwych rozwiązań technicznych i technologicznych i dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności, b) klęski żywiołowe, c) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, d) ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami, e) wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ, f) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. 2. Zmiana podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub zmiana osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi, spowodowana działaniem siły wyższej (siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, 3. zmiana wysokości wynagrodzenia , w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Będków, 97-319 Będków ul. Parkowa 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Będków, 97-319 Będków, ul. Parkowa 3, pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


wyjasnienia_tresci_siwz_-_Wykno_2.doc
b_siwz.doc
cformularz_ofertowy.doc
d_wzor_oswiadczenia_art.22.doc
e_wzor_wykazu_zrealizowanych_zamowien.doc
f_wzor_wykazu_urzadzen_i_narzedzi_.doc
g_wzor_wykazu_osob.doc
h_wzor_oswiadczenia_dot.uprawnien_osob.doc
i_wzor_oswiadczenia_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc
j_wzor_oswiadczenia_w_zakresie__art._24_ust.1_pkt_2.doc
k_projekt_umowy.doc
l_przedmiar-_rozbiorka_zlewni_mleka.doc
z._wyjasnienia_tresci_siwz_-.doc
m_przedmiar-_instalacje_sanitarne.doc
modyfikacja_tresci__siwz.doc
n_przedmiar-_instalacje_elektryczne.doc
modyfikacja_tresci_siwz_2.doc
wyjasnienia_tresci_siwz_-_Wykno_3.doc
o_zestawienie_kosztorysow.doc
l_przedmiar-_roboty_remontowo-budowlane.doc
PROJEKT.zip
SPECYFIKACJE.zip
Wykno-_wyjasnienie.doc
ogloszenie_o_wyborze_oferty.doc

Wyświetlony: 10203

Dodany 26.01.2011 10:35:38 przez Jolanta Burczyńska

Autor dokumentu Jolanta Burczyńska

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 26.01.2011 10:35:38 przez

Historia zmian [23]

Strona główna

Władze Gminy

Prawo lokalne

Rada Gminy

Gospodarka Nieruchomościami

Tablica ogłoszeń

Deklaracja dostępności

Sygnaliści

Menu Tematyczne

Menu Podmiotowe

Archiwum_BIP

Zabytki

Sołectwa

Archiwum

Najnowsze

20.12.2024 11:33

Protokół nr IX Sesji Rady Gminy w Będkowie z dnia 17.12.2024

Czytaj dalej...

19.12.2024 17:14

IX Sesja Rady Gminy w Będkowie w dniu 17 grudnia 2024 roku

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:53

Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:45

Obwieszczenie o uzupełnieniu przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji pn. : ''Rozbudowa gospodarstwa rolnego poprzez budowę budynku inwentarskiego do hodowli trzody chlewnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ''

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:43

Obwieszczenie o uzupełnieniu przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji pn. : "Rozbudowa gospodarstwa rolnego poprzez budowę budynku inwentarskiego do hodowli trzody chlewnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną "

Czytaj dalej...

17.12.2024 14:24

Obwieszczenie o uzupełnieniu przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Agnieszka Gieszcz-Hejniak Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Wioletta Hetman Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Sylwia Stonoga Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Patrycja Rozpędek Zadaj pytanie

Tel: +48447257010

Fax:


Aneta Kowara Zadaj pytanie

Tel:

Fax: